понедельник, 15 апреля 2024 г.

11 клас

 

Добрий день.

Тема уроку: Практична робота №2. Генетичні звязки між основними класами неорганічних речовин.

1. Укажіть правильне тлумачення поняття « генетичний зв'язок»( 1б)

А. Перетворення речовин одного класу на речовини інших класів.

Б. Хімічні властивості речовин.

В. Можливість одержання складних речовин із простих.

Г. Взаємозвязок простих і складних речовин усіх класів неорганічних сполук.

2. Установіть послідовність одного з можливих перетворень речовин для одержання купрум(ІІ) сульфату (1б)

А. купрум (ІІ) хлорид; Б. купрум(ІІ)гідроксид; В.купрум(ІІ) оксид; Г. купрум(ІІ) сульфат

3.Установіть послідовність між схемою перетворень та реагентом Х, використавши кожний реагент Х лише один раз. Допишіть рівняння реакцій. (4б)

Схеми перетворень:

А. CuCl2 +XCu +……

Б. CuSO4 +X – Cu(OH)2 +…….

 В.CuO + X – CuSO4 +……..

 Г. Cu(OH)2 + X – CuCl2 +…….

Реагент Х: 1.NaOH, 2. HCl, 3.Fe, 4. H2SO4, 5.Na2SO4

4. Установіть послідовність між схемою перетворень та реагентом Х, використавши кожний реагент Х лише один раз. Допишіть рівняння реакцій. (4б)

Схеми перетворень:

A.     FeCl3 + X – Fe(OH)3 +…….

Б.   Fe(OH)3 + X – Fe2(SO4)3 + ……

B.     Fe2(SO4)3 + X – Fe(OH)3 +…..

Г.   Fe(OH)3 + X – FeCl3 + …….

Реагент Х: 1.BaCl2, 2. H2SO4, 3. NaOH, 4. HCl, 5. Mg(OH)2

5. Установіть відповідність між схемою реакції та її зовнішньою ознакою, використавши кожну ознаку реакції лише один раз. (1б)

Схеми перетворень                         Зовнішні ознаки реакцій                                                                        

А. CuOCuSO4                1. утворення аморфного блакитного осаду

Б. CuSO4Cu(OH)2          2. розчинення чорного оксиду й утворення блакитного розчину

В. Cu(OH)2CuCl2           3. утворення бурого осаду

                                             4. розчинення блакитного осаду


Роботу надіслати на перевірку після уроку.


Комментариев нет:

Отправить комментарий