Добрий день.
Тема уроку: Практична
робота №2. Генетичні зв’язки між основними класами неорганічних речовин.
1. Укажіть
правильне тлумачення поняття « генетичний зв'язок»( 1б)
А. Перетворення
речовин одного класу на речовини інших класів.
Б. Хімічні властивості
речовин.
В. Можливість
одержання складних речовин із простих.
Г. Взаємозвязок
простих і складних речовин усіх класів неорганічних сполук.
2. Установіть
послідовність одного з можливих перетворень речовин для одержання купрум(ІІ)
сульфату (1б)
А. купрум (ІІ)
хлорид; Б. купрум(ІІ)гідроксид; В.купрум(ІІ) оксид; Г. купрум(ІІ) сульфат
3.Установіть
послідовність між схемою перетворень та реагентом Х, використавши кожний
реагент Х лише один раз. Допишіть рівняння реакцій. (4б)
Схеми перетворень:
А. CuCl2 +X – Cu +……
Б. CuSO4 +X – Cu(OH)2 +…….
В.CuO + X – CuSO4 +……..
Г. Cu(OH)2 + X – CuCl2 +…….
Реагент Х: 1.NaOH, 2. HCl, 3.Fe, 4. H2SO4, 5.Na2SO4
4. Установіть
послідовність між схемою перетворень та реагентом Х, використавши кожний
реагент Х лише один раз. Допишіть рівняння реакцій. (4б)
Схеми перетворень:
A.
FeCl3
+ X – Fe(OH)3 +…….
Б. Fe(OH)3 + X – Fe2(SO4)3
+ ……
B.
Fe2(SO4)3
+ X – Fe(OH)3 +…..
Г. Fe(OH)3 + X – FeCl3 + …….
Реагент Х: 1.BaCl2, 2. H2SO4, 3.
NaOH, 4. HCl, 5. Mg(OH)2
5. Установіть відповідність між схемою реакції та її зовнішньою
ознакою, використавши кожну ознаку реакції лише один раз. (1б)
Схеми перетворень
Зовнішні ознаки реакцій
А. CuO –
CuSO4 1. утворення аморфного
блакитного осаду
Б. CuSO4 – Cu(OH)2
2. розчинення чорного оксиду й утворення блакитного розчину
В. Cu(OH)2 – CuCl2 3. утворення бурого осаду
4.
розчинення блакитного осаду
Роботу надіслати на перевірку після уроку.
Комментариев нет:
Отправить комментарий