Доброго ранку.
Тема уроку: Практична робота №2. Розв’язування експериментальних задач.
Теоретичне завдання.
1.Установіть відповідність між йонами та засобами для іх визначення у водному розчині.
Йони: а)Cl-, б)SO42-, в)CO32-, г)OH-, д)H+
Засоби для якісного визначення йонів: 1) універсальний індикатор, 2)хлоридна кислота, 3)розчин барій хлориду, 4) розчин аргентум нітрату
2. Укажіть пару сполук яка може взятии участь у реакціі за скороченим йонно – молекулярним рівнянням: Zn2+ +2 OH- - Zn(OH)2
A) ZnCl2 i NaOH B) ZnCO3 i NaOH Б) ZnS i NaOH г) ZnSO4 і Cu(OH)2
Практична частина.
Завдання 1. Визначити пару реагентів і здійснити за іх участю реакцію, що відповідає скороченому йонно – молекулярному рівнянню.
Fe3+ +3OH- -- Fe(OH)3
Реагенти: a) FeCl3 i Cu(OH)2, б) FeCl3 i NaOH
Напишіть рівняння хімічноі реакціі в молекулярній та йонній формах. Вкажіть формулу продукту реакціі.
Завдання 2. У 3 -х пронумерованих пробірках містяться натрій гідроксид, хлорид на кислота, вода. Як експериментально визначити в якій із пробірок знаходиться кожна речовина.
Зробіть загальні висновки, використовуючи відповіді на такі питання.
1. На що вказує скорочене йонно – молекулярне рівняння реакціі?
2. Які реакціі називають якісними?
3. Перелічте реагенти у якісних реакціях на йони, що визначались у прктичній роботі.
Домашнє завдання:
На урок 17.11.21 підготувати повідомлення на одну з тем:
1.Вплив кислотності та лужності грунтів на розвиток рослин.
2. рН атмосферних опадів та іхній вплив на різні матеріали в довкіллі.
Комментариев нет:
Отправить комментарий