воскресенье, 14 ноября 2021 г.

9 клас

 

Доброго ранку.

Тема уроку: Практична робота №2. Розвязування експериментальних задач.

Теоретичне завдання.

1.Установіть відповідність між йонами та засобами для іх визначення у водному розчині.

Йони: а)Cl-, б)SO42-,  в)CO32-, г)OH-, д)H+

Засоби для якісного визначення йонів: 1) універсальний індикатор, 2)хлоридна кислота, 3)розчин барій хлориду, 4) розчин аргентум нітрату

2. Укажіть пару сполук яка може взятии участь у реакціі за скороченим йонно – молекулярним рівнянням: Zn2+ +2 OH- - Zn(OH)2

A) ZnCl2 i NaOH    B) ZnCO3 i NaOH  Б) ZnS i NaOH г) ZnSO4 і Cu(OH)2

Практична частина.

Завдання 1. Визначити пару реагентів і здійснити за іх участю реакцію, що відповідає скороченому йонно – молекулярному рівнянню.

Fe3+ +3OH- -- Fe(OH)3

Реагенти: a) FeCl3 i Cu(OH)2, б) FeCl3 i NaOH

Напишіть рівняння хімічноі  реакціі в молекулярній та йонній формах. Вкажіть формулу продукту реакціі.

Завдання 2. У 3 -х пронумерованих пробірках містяться натрій гідроксид, хлорид на кислота, вода. Як експериментально визначити в якій із пробірок знаходиться кожна речовина.

 

Зробіть загальні висновки, використовуючи відповіді на такі питання.

1. На що вказує скорочене йонно – молекулярне рівняння реакціі?

2. Які реакціі називають якісними?

3. Перелічте реагенти у якісних реакціях на йони, що визначались у прктичній роботі.

Домашнє завдання:

На  урок 17.11.21 підготувати повідомлення на  одну з тем:

1.Вплив кислотності та лужності грунтів на розвиток рослин.

2. рН атмосферних опадів та іхній вплив на різні матеріали в довкіллі.

Комментариев нет:

Отправить комментарий