воскресенье, 17 апреля 2022 г.

9 клас

Доброго ранку.

Тема уроку: Практична робота. Виявлення органічних сполук у харчових продуктах.

І. Теоретичні питання.

У тестах 1-3 укажіть одну правильну відповідь.

1.Для визначення глюкози речовину потрібно обережно нагріти з

А. розчином натрій гідроксиду;

Б. розчином купрум(ІІ) сульфату;

В.свіжоприготовленим купрум (ІІ) гідроксидом;

Г. Розчином йоду.

При цьому спостерігається

А. виділення газу;

Б.утворення розчину синього кольору;

В.забарвлення розчину;

Г.утворення червонного осаду.

2.Якісною реакцією на крохмаль є його взаємодія з

А.розчином лакмусу;

Б.розчином йоду;

В.розчином натрій гідроксиду;

Г.з купрум (ІІ) гідроксидом.

При цьому спостерігається

А. виділення газу;

Б.утворення розчину синього кольору;

В.забарвлення розчину;

Г.утворення червонного осаду.

 

3.Значення рН у кислому середовищі

А)>7; Б) <7; В) = 7

4.Установіть відповідність між кольором індикатора  та його назвою у розчині карбонової кислоти.

Індикатори: 1. Лакмус, 2. Метилоранж, 3.фенолфталеїн, 4.універсальний індикатор.

Колір індикатора: А. рожево- червоний, Б.безбарвний, В. червоний.

Практична частина.

1.     Виявлення карбонових кислот.

На смужку універсального індикатора наносимо краплю яблучного соку. Колір індикатора змінюється на червоний.

-         Який рН у розчині;

-         Про наявність яких йонів у рідині це свідчить;

2.     Виявлення вуглеводів.

До вівсяних пластівців замочених у воді додали декілька крапель йоду. Суміш набула синього кольору.

-         Про наявність якої речовини у складі пластівців це свідчить.

Домашнє завдання: виконати завдання практичної роботи та надіслати на перевірку.

 

Комментариев нет:

Отправить комментарий