среда, 22 апреля 2020 г.

9клас урок 10 тест оксигеновмісні


Тема уроку. Узагальнення й систематизація знань про оксигеновмісні органічні сполуки, взаємозв’язок між класами органічних сполук

Цілі уроку: узагальнити й систематизувати знання учнів про різні класи оксигеновмісних органічних сполук, їх взаємозв’язок; розвивати навички й уміння складання рівнянь хімічних реакцій, розв’язання розрахункових задач на прикладі взаємозв’язку між класами органічних сполук.
Завдання 1. Напишіть структурну формулу речовини за назвою й дайте відповіді на запитання
Варіант 1. Оцтова кислота
Варіант 2. Етиловий спирт
1) До якого гомологічного ряду належить ця сполука?
2) Запишіть загальну формулу гомологічного ряду.
3) Складіть формулу двох найближчих гомологів і одного ізомеру до цієї сполуки.
Завдання 2. Напишіть молекулярні та іонні рівняння реакцій між речовинами й дайте відповіді на запитання.
Варіант 1.
а) Оцтова кислота і магній.
Чому карбонові кислоти проявляють властивості неорганічних кислот?
Варіант 2.
б) Пропанова кислота й натрій гідроксид.
Які специфічні властивості проявляють карбонові кислоти?
Завдання 3.. Запишіть рівняння можливих реакцій між речовинами, виділіть реакцію етерифікаціі.
Варіант 1. метан-- хлорметан -- метанол -- мурашина кислота -- етиловий естер мурашиноі кислоти.
Варіант 2. етан --хлоретан -- етанол -- оцтова кислота --метиловий естер оцтовоі кислоти

Варіант 1. Обчисліть масу гліцерину, яку можна одержати шляхом гідролізу тристеарину масою 356 г.
Варіант 2. Обчисліть масу мила, одержаного в результаті лужного гідролізу натрій гідроксидом тристеарину масою 267 г.

Виконані завдання відправити на перевірку. При виконанні роботи вказуйте дату уроку обовязково.

Комментариев нет:

Отправить комментарий